Blogi

Maaliskuun marjaisa ja herkullinen smoothiemme saa makeutensa kuivatuista taateleista. Taatelit ovatkin omiaan taltuttamaan luonnollisesti ja tehokkaasti makeanhimon! Ne myös sisältävät rutkasti eri vitamiineja ja mineraaleja. Ravinteikas raakakaakaojauhe tuo taas ihanaa pehmeyttä ja sen on todettu lisäävän hyvän olon tunnetta sekä
Helmikuun herkullinen ja aisteja hemmotteleva pehmeä smoothie on kuin viettelevä makeinen, mutta hyvällä omallatunnolla! Tämä smoothie valmistuu supernopeasti ja on helppo tehdä - sekoitat kaikki ainekset blenderiin ja surrurrrr smoothie onkin jo valmis! Voit lisätä oman maun mukaan sekaan esimerkiksi
Tammikuinen kevyt ja virkistävä viherjuoma sopii tammikuiseen detox-teemaan kuin nenä päähän! Olo raikastuu, nesteet lähtevät kiertoon ja koko kehon turvotus jää katoaa. Lehtivihreää kannattaakin lisätä ruokavalioon ympärivuotisesti, joko smoothien muodossa tai ihan lautasmalliin erilaisin vihersalaatein, vain mielikuvitus on tässä rajana.
HIIT eli kovatehoinen intervalliharjoittelu (High Intensity Interval Training) Sinulle, joka haluat lisätä kulutusta ja maksimoida rasvanpolton treeneissä Ideana kova hetkellinen rasitus - palauttelu - rasitus Kestoltaan 5-30min Antaa aineenvaihdunnallisen potkun, joka lisää kulutusta, jolloin rasvanpoltto jatkuu pitkään treenin jo päätyttyä
Joulukuun smoothiemme on täynnä vaikka ja mitä herkkuja! Nämä herkut ovat vielä sieltä terveellisemmästä päästä, joten tätä voit nauttia täysin hyvällä omallatunnolla. Karpalo on myöhäissyksyn marja, joka kestää hyvin pakkasta ja muuttuukin lumentulon jälkeen hippasen makeammaksi. Aikaisemmin poimitut marjat muuttuvat
Pimeä ja synkkä marraskuu kaipaa piristystä ja väriä! Tästä syystä olemme valinneet marraskuun smoothien pääraaka-aineiksi mangon ja vadelman. Mangossa on vähän kaloreita, mutta paljon erilaisia vitamiineja ja kivennäisaineita. Nykyään mangoa saa helposti myös pakastealtaasta smoothien tekoa helpottaen ja nopeuttaen, tuoreitakin
Pirteä lokakuun smoothie sisältää kotimaista puolukkaa, joka sisältää runsaasti antioksidantteja, jotka taas suojaavat ikääntyviä soluja. Puolukalla on myös muita hyviä terveysvaikutuksia, kuten esim. joidenkin tutkimuksien mukaan vaikuttavan positiivisesti kolesteroliarvoihin sekä verensokeriin. Puolukka saattaa myös ehkäistä sydän- ja verisuonitauteja, tulehduksia, parantaa
Huh huh, vihdoin ja viimein remontti on loppunut ja avajaiset on vietetty. Samalla on myös tullut aika kiittää kaikesta saamastani tuesta ja avusta. Melkoinen urakka takana. Ei sitä tainnut tietää yhtään mihin sitä päänsä pisti puolisen vuotta sitten, niin hyvässä
Pienryhmätuntimme starttaavat ensi maanantaina 02.10. Ajanvaraus tunneille on jo auki, tästä näet aikataulut ja pääset kätevästi suoraan varaamaan tunteja. Pienryhmiimme mahtuu max. 4 hlöä mahdollistaen hyvin yksilöllisen opastuksen ja ohjaajan huomion. Pienryhmätunneillemme osallistuminen ei vaadi jäsenyyttä, kaikki ovat tervetulleita mukaan! Pienryhmätunnit
  Meillä valmistuu kädenkäänteessä treenin päätteeksi tai välipalaksi herkulliset ja tuoreet proteiinismoothiet. Voit nauttia smoothien paikan päällä tai ottaa kätevästi matkaan mukaan. Vaikket olisikaan jäsenemme, olet tervetullut pistäytymään smoothielle koska vain. Smoothieista saat vitamiineja ja virtaa kadottaen näläntunteen, tuntematta oloasi