Pienryhmät

Pienryhmätuntien lukujärjestys

Pienryhmiä voi verrata Personal Training-tunteihin, sillä 4 hengen ryhmäkoon ansiosta ohjaajan on mahdollista antaa henkilökohtaista ohjausta. Tuntikuvaukset löydät alta

 

VARAA TUNTI

 

 

Booty Blast 45min – Lihaskuntoharjoittelu, jossa keskitytään pakaroihin sekä reisiin. Tunti koostuu selkeistä liikkeistä ja hypyistä. Tunnilla pärjää aloittelijakin, liikkeet voi toteuttaa oman kuntotasonsa mukaan. Harjoitus toteutetaan kehon omalla painolla sekä nilkkapainoja käyttäen.

Body Fix 55min – Vahvistetaan keskivartaloa, tehdään liikkuvuus- sekä hengitysharjoituksia. Tunnin lopussa rentoutusharjoitus. Tunti sopii jokaiselle, joka haluaa palautua nopeammin kovasta treenistä, pitää huolta liikkuvuudestaan ja ennaltaehkäistä urheiluvammoja. Jos sinulla on niska-, hartia- tai selkäjäykkyyttä/kipuja tai olet aloittelija, niin tämä tunti soveltuu myös sinulle.Body Strength 55min-Lihaskuntotunnilla käydään läpi kaikki kehon päälihasryhmät. Tunti kehittää lihaskestävyyttä erinomaisesti. Sopii myös aloittelijoille.

Calming Yoga 60 min-Rauhoittava joogatunti, joka on saanut vaikutteita kiinalaisesta lääketieteestä pohjautuvasta Yin joogasta. Avaavissa ja tasapainottavissa jooga-asanoissa viivytään 3-5 minuuttia, antaen kehon pysähtyä ja mielen rauhoittua. Tunneilla keskitytään erityisesti lantiona ja alaselän alueille sidekudosten ja jännitteiden vuoksi. Tunti soveltuu kaikille.

Deep Stretch 55 min – Kevyen lämmittelyn jälkeen venyttelemme kehon isoimmat lihasryhmät pitkillä venytyksillä. Tunti soveltuu kaikille.

Flow Yoga 60 min – Dynaaminen joogaharjoitus, jossa liike, asennot ja hengitys yhdistyvät virtaavasti toisiinsa. Jooga kehittää liikkuvuuden lisäksi voimaa ja tasapainoa sekä auttaa parantamaan kehotietoisuutta ja vähentämään stressiä. Flow-tunnilla pääset haastamaan itsesi, omalla tasollasi ja omaa kehoasi kuunnellen. Dynaamisen osion lisäksi tunnilla tehdään hengitysharjoitus sekä alku- ja loppurentoutus. Tunti soveltuu kaikille.

Heat 55min-Intervalli-tyylinen tunti, jossa alussa yksinkertainen lämmittely, sykkeiden nosto kuntopiirityylillä. Lopuksi lyhyt core-osio. Tunti soveltuu kaikille.

Kettlebell 55 min -Toiminnallinen, koko vartaloa monipuolisesti kuormittava tunti, jossa kahvakuulat tuovat haasteen. Tunti koostuu alkulämmittelystä, perusliikkeitä sisältävästä tekniikkaosasta, sykettä nostattavasta harjoitteluosuudesta sekä palauttelusta. Tunnilla ei tehdä sarjoja musiikin tahdissa ja jokainen treenaaja saa itse valita käyttämiensä kahvakuulien painon. Tunti soveltuu kaiken tasoisille treenaajille.

Pilates 55 min – Kehonhallintatunti, jossa keskitytään erityisesti keskivartalon vahvistamiseen ja lihastasapainoon. Tunti kehittää voimaa, kiinteyttää ja parantaa ryhtiä. Pilates-tunnilla hengittäminen on keskeisessä osassa ja se toimiikin hyvin myös palauttavana harjoitteluna. Tunti soveltuu kaiken tasoisille treenaajille.

Power Pilates 55 min – Kehonhallintatunti, jossa keskitytään erityisesti keskivartalon vahvistamiseen ja lihastasapainoon. Haastetta liikkeisiin tuovat välineet, kuten pienet lisäpainot, pilates-renkaat ja putkirullat. Tunti kehittää voimaa, kiinteyttää ja parantaa ryhtiä. Pilates-tunnilla hengittäminen on keskeisessä osassa. Tunti soveltuu pilateksen perusteet hallitseville.

Power 55min-Kehonmuokkaustunti, jossa käydään läpi koko keho. Soveltuu kaikille.

Tabata 45 min – Intensiivinen treeni, jossa liikutaan korkeilla sykkeillä kehonpainoa sekä eri välineitä hyödyntäen. Hikoile ja kiinteydy! Tunti koostuu lämmittelyn jälkeen kahdeksasta 4 minuutin työosuudesta, joissa liikettä tehdään 20 sekuntia ja levätään 10 sekuntia. Työosuuksien välissä on yhden minuutin tauko. Hauskaa ja haastavaa! Tunti soveltuu kovasta treenistä nauttiville.