Pienryhmät


Pienryhmiä voi verrata Personal Training-tunteihin, sillä 4 hengen ryhmäkoon ansiosta ohjaajan on mahdollista antaa henkilökohtaista ohjausta. Tuntikuvaukset löydät tältä sivulta.

 

 

Pienryhmätunnit kesähinnoin

Tarjoamme kesän kunniaksi kaikki pienryhmätunnit erikoishintaan 1.5. – 31.7. välisenä aikana. Kesäsarjakorttien käynnit tulee käyttää  31.7.2018 mennessä. Tunneille voit osallistua myös kertamaksulla. Pienryhmätunnit eivät vaadi jäsenyyttä. Tunnit sisältävät sykesensorin salilta ja sykkeiden seurannan Polar Club-sovelluksella.

HINNASTO
Kertamaksu 25€ (norm. hinta 37 €)
5 x kortti = 119€ (norm. hinta 175 €)
10 x kortti = 229€ (norm. hinta 320 €)

Kesähinnasto on voimassa 1.5.-31.7.2018.

 

VARAA TUNTI

 

LUKUJÄRJESTYS 23.4. – 20.6.2018

 

 

LUKUJÄRJESTYS 25.6. – 15.8.2018

 

Body Fix 55min – Vahvistetaan keskivartaloa, tehdään liikkuvuus- sekä hengitysharjoituksia. Tunnin lopussa rentoutusharjoitus. Tunti sopii jokaiselle, joka haluaa palautua nopeammin kovasta treenistä, pitää huolta liikkuvuudestaan ja ennaltaehkäistä urheiluvammoja. Jos sinulla on niska-, hartia- tai selkäjäykkyyttä/kipuja tai olet aloittelija, niin tämä tunti soveltuu myös sinulle.

BODYPUMP®  45/55min – Les Millsin alkuperäinen ryhmäliikuntatunti, jossa tehdään harjoitteita levytangon, painojen ja step-penkin kanssa. Tunnilla muokataan ja voimistetaan kroppaa sekä kehitetään lihaskestävyyttä. Tunnilla käytetään kevyitä painoja ja toistavia liikesarjoja, jotka kiinteyttävät tehokkaasti.  Yhden tunnin aikana teet yhteensä jopa 1000 toistoa, ja kaloreita palaa 500. Tunti sopii haastavasta treenistä nauttiville.

Body Strength 55min-Lihaskuntotunnilla käydään läpi kaikki kehon päälihasryhmät. Tunti kehittää lihaskestävyyttä erinomaisesti. Sopii myös aloittelijoille.

Calming Yoga 60 min-Rauhoittava joogatunti, joka on saanut vaikutteita kiinalaisesta lääketieteestä pohjautuvasta Yin joogasta. Avaavissa ja tasapainottavissa jooga-asanoissa viivytään 3-5 minuuttia, antaen kehon pysähtyä ja mielen rauhoittua. Tunneilla keskitytään erityisesti lantiona ja alaselän alueille sidekudosten ja jännitteiden vuoksi. Tunti soveltuu kaikille.

Deep Stretch 55 min – Kevyen lämmittelyn jälkeen venyttelemme kehon isoimmat lihasryhmät pitkillä venytyksillä. Tunti soveltuu kaikille.

Flow Yoga 60 min – Dynaaminen joogaharjoitus, jossa liike, asennot ja hengitys yhdistyvät virtaavasti toisiinsa. Jooga kehittää liikkuvuuden lisäksi voimaa ja tasapainoa sekä auttaa parantamaan kehotietoisuutta ja vähentämään stressiä. Flow-tunnilla pääset haastamaan itsesi, omalla tasollasi ja omaa kehoasi kuunnellen. Dynaamisen osion lisäksi tunnilla tehdään hengitysharjoitus sekä alku- ja loppurentoutus. Tunti soveltuu kaikille.

Functional Training 55min – Toiminnallinen lihaskuntoharjoitus joka kuormittaa useaa lihasryhmää samaan aikaan, näin sykkeet pysyvät ylhäällä koko harjoittelun ajan. Harjoitus kehittää myös koordinaatiota sekä kehonhallintaa. Oman kehonpainon lisäksi voidaan käyttää apuna esim.kahvakuulia, kuminauhoja tai kuntosalilaitteita.

Heat 55min – Intervalli-tyylinen tunti, jossa alussa yksinkertainen lämmittely, sykkeiden nosto kuntopiirityylillä. Lopuksi lyhyt core-osio. Tunti soveltuu kaikille.

Kettlebell 55 min -Toiminnallinen, koko vartaloa monipuolisesti kuormittava tunti, jossa kahvakuulat tuovat haasteen. Tunti koostuu alkulämmittelystä, perusliikkeitä sisältävästä tekniikkaosasta, sykettä nostattavasta harjoitteluosuudesta sekä palauttelusta. Tunnilla ei tehdä sarjoja musiikin tahdissa ja jokainen treenaaja saa itse valita käyttämiensä kahvakuulien painon. Tunti soveltuu kaiken tasoisille treenaajille.

Pilates 55 min – Kehonhallintatunti, jossa keskitytään erityisesti keskivartalon vahvistamiseen ja lihastasapainoon. Tunti kehittää voimaa, kiinteyttää ja parantaa ryhtiä. Pilates-tunnilla hengittäminen on keskeisessä osassa ja se toimiikin hyvin myös palauttavana harjoitteluna. Tunti soveltuu kaiken tasoisille treenaajille.

Tabata 45 min – Intensiivinen treeni, jossa liikutaan korkeilla sykkeillä kehonpainoa sekä eri välineitä hyödyntäen. Hikoile ja kiinteydy! Tunti koostuu lämmittelyn jälkeen kahdeksasta 4 minuutin työosuudesta, joissa liikettä tehdään 20 sekuntia ja levätään 10 sekuntia. Työosuuksien välissä on yhden minuutin tauko. Hauskaa ja haastavaa! Tunti soveltuu kovasta treenistä nauttiville.