Pienryhmät

Pienryhmäkalenteri syyskaudelle 02.10. – 31.12.
SÄHKÖINEN VARAUSJÄRJESTELMÄ ON KÄYTÖSSÄ!
Pienryhmiä voi verrata Personal Training-tunteihin, sillä 4 hengen ryhmäkoon ansiosta ohjaajan on mahdollista antaa henkilökohtaista ohjausta. Tuntikuvaukset löydät alta.

 

VARAA TUNTI

 

 

Shape 45min – Kiinteyttävä lihaskuntoharjoittelu-tunti. Tunnilla tehdään liikkeitä kehon omalla painolla, sekä käytetään apuna mm. käsipainoja, kuminauhoja ja steppilautaa. Tunti sopii kaikentasoisille treenaajille.

Booty Blast 45min – Lihaskuntoharjoittelu, jossa keskitytään pakaroihin sekä reisiin. Tunti koostuu selkeistä liikkeistä ja hypyistä. Tunnilla pärjää aloittelijakin, liikkeet voi toteuttaa oman kuntotasonsa mukaan. Harjoitus toteutetaan kehon omalla painolla sekä nilkkapainoja käyttäen. Tunti sopii kaikentasoisille treenaajille.

Body Fix 55min –  Tunnilla vahvistetaan keskivartaloa ja tehdään liikkuvuus- sekä hengitysharjoituksia. Tunnin lopussa rentoutusharjoitus. Tunti sopii jokaiselle, joka haluaa palautua nopeammin kovasta treenistä, pitää huolta liikkuvuudestaan ja ennaltaehkäistä urheiluvammoja. Jos sinulla on niska-, hartia- tai selkäjäykkyyttä/kipuja tai olet aloittelija, niin tämä tunti soveltuu myös sinulle.

Circuit 55 min – Tunnilla tehdään lihaskuntoliikkeitä sekä sykkeen nostoliikkeitä, jokaista liikettä 1 min. ajan. Tunti sisältää alkulämmittelyn ja loppuverryttelyn. Tunnilla pärjää aloittelijakin, liikkeet voi toteuttaa oman kuntotasonsa mukaan.

Deep Stretch 55 min – Kevyen lämmittelyn jälkeen venyttelemme kehon isoimmat lihasryhmät pitkillä venytyksillä. Tunti soveltuu kaikille.

Tabata 45 min – Intensiivinen treeni, jossa liikutaan korkeilla sykkeillä kehonpainoa sekä eri välineitä hyödyntäen. Hikoile ja kiinteydy! Tunti koostuu lämmittelyn jälkeen kahdeksasta 4 minuutin työosuudesta, joissa liikettä tehdään 20 sekuntia ja levätään10 sekuntia. Työosuuksien välissä on yhden minuutin tauko. Hauskaa ja haastavaa! Tunti soveltuu kovasta treenistä nauttiville.

Pilates 55 min – Kehonhallintatunti, jossa keskitytään erityisesti keskivartalon vahvistamiseen ja lihastasapainoon. Tunti kehittää voimaa, kiinteyttää ja parantaa ryhtiä. Pilates-tunnilla hengittäminen on keskeisessä osassa ja se toimiikin hyvin myös palauttavana harjoitteluna. Tunti soveltuu kaiken tasoisille treenaajille.

Power Pilates 55 min – Kehonhallintatunti, jossa keskitytään erityisesti keskivartalon vahvistamiseen ja lihastasapainoon. Haastetta liikkeisiin tuovat välineet, kuten pienet lisäpainot, pilates-renkaat ja putkirullat. Tunti kehittää voimaa, kiinteyttää ja parantaa ryhtiä. Pilates-tunnilla hengittäminen on keskeisessä osassa. Tunti soveltuu pilateksen perusteet hallitseville.

Kettlebell 55 min -Toiminnallinen, koko vartaloa monipuolisesti kuormittava tunti, jossa kahvakuulat tuovat haasteen. Tunti koostuu alkulämmittelystä, perusliikkeitä sisältävästä tekniikkaosasta, sykettä nostattavasta harjoitteluosuudesta sekä palauttelusta. Tunnilla ei tehdä sarjoja musiikin tahdissa ja jokainen treenaaja saa itse valita käyttämiensä kahvakuulien painon. Tunti soveltuu kaiken tasoisille treenaajille.

Power Yoga 60 min -Dynaaminen joogatunti, jossa syke ja hiki nousevat pintaan. Tunti kasvattaa kestävyyttä, lihaskuntoa ja venyvyyttä sekä kehittää tasapainoa. Harjoitus on intensiivinen ja monipuolinen. Tuntien teemat vaihtelevat viikoittain. Tunti soveltuu joogaa jonkun verran harrastaneille.

Balancing Yoga 60min-Tasapainottava joogatunti, jossa keskitytään kehon ja mielen tasapainottamiseen omaa kehoa kuunnellen. Tunti koostuu seisomasarjasta, istumasarjasta ja hengitysharjoituksista. Lopussa loppurentoutus/meditaatio. Tunti soveltuu kaikille.

Calming Yoga 60 min-Rauhoittava joogatunti, joka on saanut vaikutteita kiinalaisesta lääketieteestä pohjautuvasta Yin joogasta. Avaavissa ja tasapainottavissa jooga-asanoissa viivytään 3-5 minuuttia, antaen kehon pysähtyä ja mielen rauhoittua. Tunneilla keskitytään erityisesti lantiona ja alaselän alueille, koska näillä alueilla on erityisen paljon sidekudosta ja erilaisia jännitteittä. Sopii kaikille.

Body Strength 55min-Lihaskuntotunnilla käydään läpi kaikki kehon päälihasryhmät. Tunti kehittää lihaskestävyyttä erinomaisesti. Sopii myös aloittelijoille.

Heat 55min-Intervalli-tyylinen tunti, jossa alussa yksinkertainen lämmittely, sykkeiden nosto kuntopiirityylillä. Lopuksi lyhyt core-osio.

Power 55min-Kehonmuokkaustunti, jossa käydään läpi koko keho.

Mobility & Core 55 min- Tunti koostuu dynaamisista kehon painolla ja kuminauhoilla tehtävistä liikkeistä jotka edistävät liikkuvuutta sekä vahvistavat keskivartalon hallintaa. Tunti sopii kaiken tasoisille kuntoilijoille, jotka haluavat pitää liikkuvuudestaan huolta.