Pienryhmät

Pienryhmätunnit / Valmennukset

Pienryhmiä voi verrata Personal Training-tunteihin, sillä 4 hengen ryhmäkoon ansiosta ohjaajan on mahdollista antaa henkilökohtaista ohjausta ja opastusta. Tuntikuvaukset ja lukujärjestyksen löydät tältä sivulta.

LUKUJÄRJESTYS 16.8.–22.12.2018

MAANANTAI

17:15-18:00
CIRCUIT TRAINING

Johanna

18:45-19:45
CALMING YOGA

Hanna T

TIISTAI

07:00-08:00
BODYPUMP

Emmi

08:30-09:30
YOGA WORK OUT

Hanna T

10:00-10:55
DEEP STRETCH

Hanna G

17:15-18:15
TABATA

Anne

18:30-19:30
BODYPUMP

Anne

KESKIVIIKKO

07:00-07:45
CIRCUIT TRAINING

Johanna

08:00-09:00
BODYPUMP

Johanna

17:30-18:30
BODYPUMP

Stella

TORSTAI

07:00-08:00
POWER

Hannes

10:00-10:55
BODY FIX

Hanna G

18:00-19:00
BODYPUMP

Emmi

PERJANTAI

07:00-08:00
BODYPUMP

Stella

LAUANTAI

09:15-10:00
FUNCTIONAL TRAINING

Netta / Hannes / Anne

10:15-11:15
BODYPUMP

Vaihtuva ohjaaja

Varaa aika pienryhmätunnille!

Pienryhmäohjaukset

1 kerta 25 €
5 kertaa 119 €
10 kertaa 229 €
20 kertaa 400 €

Kertamaksuihin sisältyy laadukkaiden kosmetiikkasarjojen käyttö pukuhuoneessa, treeni- ja kylpypyyhe, sykesensori ja sykkeiden seuranta Polar Club-sovelluksella, lounge-tilan hyödyntäminen rentoutumiseen tai töiden tekoon sekä juoma-automaatin käyttöoikeus, kahvi tai tee.

Varaathan pienryhmätunnin vähintään 2h ennen tunnin alkua. Mikäli estyt saapumasta paikalle, peruutathan varauksesi viimeistään 12h ennen tunnin alkua. Peruuttamattomista varauksista veloitamme 100% palvelun hinnasta.

Tuntikuvaukset:

BODYPUMP® 55min

LesMillsin alkuperäinen ryhmäliikuntatunti, jossa tehdään harjoitteita levytangon, painojen ja step-penkin kanssa. Tunnilla muokataan ja voimistetaan kroppaa sekä kehitetään lihaskestävyyttä. Tunnilla käytetään kevyitä painoja ja toistettavia liikesarjoja, jotka kiinteyttävät tehokkaasti. Yhden tunnin aikana teet yhteensä jopa 1000 toistoa, ja kaloreita palaa 500. Tunti sopii haastavasta treenistä nauttiville.

BODY FIX 55min

Vahvistetaan keskivartaloa, tehdään liikkuvuus- sekä hengitysharjoituksia. Tunnin lopussa rentoutusharjoitus. Tunti sopii jokaiselle, joka haluaa palautua nopeammin kovasta treenistä, pitää huolta liikkuvuudestaan ja ennaltaehkäistä urheiluvammoja. Jos sinulla on niska-, hartia- tai selkäjäykkyyttä/kipuja tai olet aloittelija, niin tämä tunti soveltuu myös sinulle.

Calming Yoga 60min

Rauhoittava joogatunti, joka on saanut vaikutteita kiinalaisesta lääketieteestä pohjautuvasta Yin-joogasta. Avaavissa ja tasapainottavissa jooga-asanoissa viivytään 3–5 minuuttia, antaen kehon pysähtyä ja mielen rauhoittua. Tunneilla keskitytään erityisesti lantion ja alaselän alueille sidekudosten ja jännitteiden vuoksi. Tunti soveltuu kaikille.

CIRCUIT TRAINING 45min

Circuit training on koko kehon lihaskuntoharjoittelu, joka toteutetaan kiertoharjoittelun tapaan sekä kehonpainoa että lisäpainoja apuna käyttäen. Tunnilla vuorotellaan lihaskunto- ja aerobisia liikkeitä, jotka jokainen saa toteuttaa ohjaajan avustamana oman kuntonsa mukaan.

DEEP STRECH 55min

Kevyen lämmittelyn jälkeen venyttelemme kehon isoimmat lihasryhmät pitkillä venytyksillä. Tunti soveltuu kaikille.

FUNCTIONAL TRAINING 55min

Toiminnallinen lihaskuntoharjoitus joka kuormittaa useaa lihasryhmää samaan aikaan, näin sykkeet pysyvät ylhäällä koko harjoittelun ajan. Harjoitus kehittää myös koordinaatiota sekä kehonhallintaa. Oman kehonpainon lisäksi voidaan käyttää apuna esim. kahvakuulia, kuminauhoja tai kuntosalilaitteita.

POWER 60min

Lihaskuntotreeni, jossa keskitytään maksimaaliseen voimankäyttöön ja oikeisiin tekniikoihin. Treeni toteutetaan sekä vapailla painoilla että kuntosalilaitteilla. Harjoitettava lihasryhmä vaihtelee viikoittain. Tunti sopii kaikille kuntotasosta riippumatta.

TABATA 60min

Intensiivinen treeni, jossa liikutaan korkeilla sykkeillä kehonpainoa sekä eri välineitä hyödyntäen. Hikoile ja kiinteydy! Tunti koostuu lämmittelyn jälkeen kahdeksasta 4 minuutin työosuudesta, joissa liikettä tehdään 20 sekuntia ja levätään 10 sekuntia. Työosuuksien välissä on yhden minuutin tauko. Hauskaa ja haastavaa! Tunti soveltuu kovasta treenistä nauttiville.

YOGA WORK OUT 60min

Yoga work out haastaa sinut dynaamisiin harjoituksiin, joiden liikeradat ovat tuttuja joogasta. Tunnilla pääset vahvistamaan sekä kehoasi ja mieltäsi, kun ylität itsesi ja uskallat kokeilla uutta. Kovan treenin lisäksi saat harjoituksesta myös joogan rentouttavat ja kehoa avaavat hyödyt. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta joogasta, vain mielenkiintoa haastaa itseäsi ja tahto pitää hauskaa.